ایران شف- مشاوره و راه اندازی رستوران صفر تا صد88663551

ایران شف- مشاوره و راه اندازی رستوران صفر تا صد88663551

راه اندازی رستوران از صفر تا صد : شرکت ایران شف اولین مرکز تخصصی راه اندازی در ایران88663551-88663644
ایران شف- مشاوره و راه اندازی رستوران صفر تا صد88663551

ایران شف- مشاوره و راه اندازی رستوران صفر تا صد88663551

راه اندازی رستوران از صفر تا صد : شرکت ایران شف اولین مرکز تخصصی راه اندازی در ایران88663551-88663644

دوره تخصصی مدیریت رستوران در دانشگاه برجایا مالزی با همکاری ایران شف88663551

دوره مدیریت رستوران در دانشگاه برجایا مالزی

مدیریت رستوران با مدرک معتبر مورد تایید کل کشورهای جهان با همکاری موسسه ایران شف

دوره های مدیریت و دپارتمانهای هتلداری
مدیریت هتل، رستوران، تالار، کترینگ، غذا و نوشابه، خانه داری هتل، میزبانی و تشریفات

همانگونه که استحضار دارید کشور مالزی جزو معدود کشورهایی است که توانسته تحولات عضیمی را در مدیریت واحدهای ه ایجاد تلداری، گردشگری و خدماتی ایجاد نمایدو با توجه به توانمندی های این کشور در بخشهای آموزشی به توسعه اقتصادی، تجاری و صنعتی گشته تا جایی که این کشور به عنوان یکی از قطبهای گردشگری آسیا مبدل گردیده است.
در این راستا آکادمی بین المللی ایران شف با همکاری دانشگاه برجایا مالزی به برگزاری دوره های آموزشی مدیریت هتل، رستوران، تالار، کترینگ، غذا و نوشابه، خانه داری هتل، میزبانی و تشریفات توسط اساتید بین المللی در دانشگاه برجایا به مدت یک هفته فشرده برگزار می گردد.
با توجه به رقابت تنگاتنگ فعالان عرصه ی گردشگری و میزبانی در جهت متمایز و متفاوت ساختن خود نسیت به سایر رقبا امید است دوره آموزشی مذکور که با هدف ارتقا دانش و بهبود عملکرد در حوزه فعالیتی شما برگزار گردد، یاری رسانتان باشد. از جنابعالی دعوت میگردد تا در صورت تمایل جهت ثبت نام در این دوره های آموزشی بین المللی با شماره های 88663551-88663644-09121490154 تماس حاصل فرمایید.

دانشگاه برجایا مالزی با همکاری آکادمی ایران شف جهت دوره های تخصصی مدیریت تالار و رستوران با مدرک بین المللی تعدادی محدود دانشجو می پذیرد.
مدت دوره :
یک هفته فشرده
هزینه :
هر نفر 15000000 ریال + 1500 دلار آمریکا
خدمات آکادمی ایران شف و دانشگاه :
بلیط رفت و برگشت- ترانسفر فرودگاهی- هتل پنج ستاره با صبحانه کامل، گشت درون شهری، سیم کارت کشور مالزی، مترجم فارسی زبان، بازدید تخصصی از هتلها و رستورانهای درجه یک مالزی و دوره آموزشی در دانشگاه با ناهار در طول دوره در رستوران دانشگاه با مدرک معتبر پایان دوره از طرف دانشگاه به دانشجویان اعطا خواهد شد.

مدارک لازم جهت اخذ جواز برای کافی شاپ -آبمیوه بستنی

مدارک لازم جهت اخذ جواز برای کافی شاپ -آبمیوه بستنی

مدارک لازم جهت اخذ جواز برای کافی شاپ -آبمیوه بستنی

ایران شف اولین مرکز تخصصی مشاوره ، راه اندازی و آموزشگاه حرفه ای کافی شاپ باریستا در ایران

شرایط و مدارک لازم جهت تشکیل پرونده و اخذ جواز کسب از اتحادیه صنف بستنی آبمیوه و کافی شاپ تهران
اتحادیه صنف بستنی آبمیوه و کافی شاپ تهران ، حداقل مساحت برای بستنی 12 متر و بستنی و آبمیوه 14 متر و کافی شاپ 20 متر می باشد


1-تابعیت جمهوری اسلامی ایران
2-ارائه سند مالکیت و بنچاق یا اجاره نامه رسمی یا عادی و یا مبایعه نامه و یا حکم قطعی دادگاه مبنی بر الزام به تنظیم اجاره نامه یا رسید پرداخت اجاره بها معتبر و یا ارائه قرار دادهای منعقده فی مابین متقاضی پروانه کسب با ادارات و سازمانهای دولتی , نهاد ها , شهر داری ها , شرکت های تعاونی مسکن و شرکت های خاص صنفی , شرکت های تحت پوشش سازمان های دولتی ( ارائه اصل سند مالکیت جهت احراز مالکیت موجر یا فروشنده در خصوص اجاره نامه عادی یا مبایعه نامه عادی ضروریست)


تبصره:


دریافت تعهد محضری از دارندگان اجاره نامه مبنی بر پذیرش مسئولیت حقوقی ناشی از آن الزامیست
3- ارائه سوابق کاربری تجاری یا اداری و یا کارگاهی محل کسب ( عوارض مشاغل و کسب و پیشه )
4- کسب رضایت مالک برای تغییر شغل
5- اصل شناسنامه و فتو کپی آن از تمام صفحات (2 سری)
6- اصل و کپی کارت ملی (2 سری )
7- گواهی پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم و یا ارائه گواهی معتبر مبنی بر داشتن معافیت تحصیلی یا پزشکی دانشجویان با ارائه گواهی معتبر از دانشگاه مربوطه و تکمیل فرم تعهد نامه
8-ارائه آخرین مدرک تحصیلی ( حداقل گواهی پایان تحصیلات ابتدایی یا سواد خواندن و نوشتن ) با استثنای متقاضیانی که سن آنها از 50 سال به بالا می باشد .
9- 12 قطعه عکس 4*3 جدید .
10- حداقل مساحت برای بستنی 12 متر و بستنی و آبمیوه 14 متر و کافی شاپ 20 متر می باشد
11- رعایت حدود صنفی 300 متر.
12- کد پستی 10 رقمی واحد صنفی ( کپی قبض تلفن واحد صنفی).
13- در صورت داشتن شریک ویا شرکاء ارائه فتوکپی شناسنامه از تمام صفحات و رضایت محضری شریک و شرکا الزامی می باشد .
14- در صورت داشتن پروانه کسب قبلی ارائه فتوکپی جواز کسب الزامی است .
15- در صورتیکه ملک موروثی باشد ارائه رضایت محضری سایروراثت با نضمام اصل و فتوکپی شناسنامه ورثه و اصل و فتوکپی گواهی حصر وراثت الزامی می باشد.
16- چنانچه متقاضی پروانه , خانم باشد معرفی یک مرد به عنوان مباشر الزامی است .
17- در تابلو سر درب واحد صنفی بکار بردن اسامی و عناوین و نیز اصطلاحات بیگانه ممنوع ,نام تابلو با کلمات فارسی انتخاب شود
توجه : ارائه اصل مدارک ذکر شده همرا با فتوکپی کامل و خوانا الزامی است .

منبع انحادیه آبمیوه بستنی و کافی شاپ تهران بزرگ
آموزشگاه کافی شاپ باریستا
قبل از سرمایه گذاری با ما مشاوره کنید.
09121490154
ایران شف اولین مرکز تخصصی آموزش کافی شاپ و بستنی در ایران با مدرک معتبر
کتاب کافی شاپ باریستا منتشر شد
مولف فرهاد زعفری کمسیون آموزشی اتحادیه

راه اندازی فست فود از صفر تا صد با ایران شف 88663551

راه اندازی تخصصی فست فود با جدیدترین منوهای روز جهان

راه اندازی تخصصی فست فود با جدیدترین منوهای روز جهان

شرکت مشاوران فردای بهتر آسیا ایران شف www.iranchef.com

راه اندازی فست فود حرفه ای مشاوره، طراحی، اجرا، تجهیزات کامل، دکوراسیون، انتخاب اسم، ارائه جدید ترین منو متنوع،آموزش پیتزاها، ساندویچ ها، سسها، پیش غذاها، دسرها،خمیرها، پنیرها،پاستاها،برگرها،نگهداری مواد غذایی، چارت سازمانی، شرح وظایف و آیین نامه های انظباطی پرسنل، گزینش و استخدام نیروی انسانی، آموزش کلیه پرسنل، طراحی جعبه و بسته بندی،طراحی و ساخت میز و صندلی کاناپه، یونیفرم پرسنل با آرم و لوگوی شما، تهیه نرم افزار و سخت افزار حسابداری و انبار داری، دوربین مداربسته، مشاور در اخذ جواز کسب، مشاوره در ثبت برند و لوگوی شما، مشاوره در تبلیغات، خرید مواد غذایی، استاندارد سازی کامل طبق استانداردهای روزجهان، اخذ گواهینامه های استاندارد ایزو از اروپا و آمریکا،ساخت کانتر، تاسیسات، جانمایی، برآورد هزینه، ایجاد جزیره های پخت به صورت خط تولید و تسریع در سرویس دهی،آنالیز و قیمت گذاری و صدها خدمات دیگربا ما در تماس باشید.

مراحل فنی و تخصصی راه اندازی رستوران و یا فست فود با شرکت مشاوران فردای بهتر آسیا-ایران شف بصورت زیر است:
1. انتخاب نوع فست فود یا رستوران با بودجه شما
2. تعیین اسم مورد تایید اتحادیه و مراجع ذیصلاح
3. انتخاب مکان مناسب
4. طراحی دکوراسیون داخلی با استانداردهای روز جهان
5. نورپردازی حرفه ای و کم هزینه
6. انتخاب تجهیزات سخت افزاری
7. پلان تخصصی آشپزخانه و تهیه دستگاههای مورد نیاز یک بار برای همیشه
8. تامین مواد اولیه با قیمت مناسب
9. قیمت گذاری منوی غذایی در فصول مختلف
10. ارائه جدید ترین دستور العمل های غذایی
11. تهیه چک لیست ها و فرم های راه اندازی
12. تهیه و طراحی چارت سازمانی رستوران
13. طراحی تابلوهای راهنمایی رستوران
14. تهیه نرم افزارهای مورد نیاز
15. تهیه چک لیست ها و فرم های راه اندازی
16. تهیه و تدوین استراتژی جامع خدمات رستوران
17. طراحی علائم و نشانه های رستوران جهت بهره گیری در برنامه های تبلیغاتی
18. تهیه نرم افزارهای مورد نیاز فروش. خرید و انبار
19. گزینش و تامین نیروی انسانی
20. آموزش کارکنان و مدیران با مدرک معتبر
21. تهیه و تدوین برنامه استراتژیک پنج ساله رستوران
22. تعیین حقوق پرسنل
23. تهیه و تدوین سیاست های تشویقی و تنبیهی
24. تهیه و تدوین شرح وظایف پرسنل
25. تعیین ساعات کاری و استراحت و سیاستهای مرتبط
26. بیمه عیدی و مسائل رفاهی کارکنان
27. طراحی فرم ها و روش های کنترل و نظارت بر عملکرد
28. برآورد هزینه های راه اندازی کامل رستوران
29. تهیه و تدوین برنامه جامع مالی رستوران برای یک سال آینده
30. تعیین هزینه های ثابت و متغیر ماهیانه رستوران
31. برنامه حقوق و دستمزد
32. تعیین قیمت تمام شده غذاها
33. بودجه بندی برنامه های بازاریابی و تبلیغات
34. طراحی فرم ها و روش های کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل و مدیریتی
35. تدوین سیاستهای بهداشت و سلامت رستوران
36. استانداردسازی و آماده سازی جهت دریافت انواع ایزوها
37. تدوین استراتژی بهداشت محیط فردی و مواد غذایی
38. طراحی تابلوهای تبلیغاتی رستوران
39. ثبت و طراحی لوگو، رستوران
40. طراحی و چاپ بروشورها، تراکت ها. استندها و غیره
41. طراحی گرافیکی منوی غذایی رستوران
42. طراحی صنعتی بسته بندی های مناسب ویژه غذاهای سرد و گرم
43. طراحی گرافیکی بسته بندی هاجهت سرو غذا و دلیوری
44. اجرای روشهای تبلیغاتی اثربخش جهت افزایش فروش در فصول مختلف

شرکت مشاوران فردای بهترآسیا - ایران شف اولین مرکز تخصصی راه اندازی در ایران و خارج از کشور

راهکار هایی اصولی برای نجات رستوران های درحال شکست - شرکت ایران شف 88663551

راهکار هایی اصولی  برای نجات رستوران های درحال شکست

شرکت مشاوران فردای بهتر مرکز راه اندازی رستورانها در ایران و خارج از کشور

پنج راه برای نجات رستوران درحال شکست

در اینجا با پنج راه برای نجات و بازگرداندن دوباره سود به رستوران آشنا شوید.
بررسی دقیق
وقتی میزان پول کم باشد، شما سعی دارید با همین میزان کم سرمایه و هر آنچه در بانک دارید به نحوی تردستی کنید، تا بتوانید شرایط نامساعد را اداره کنید. درواقع سعی دارید تا از حساب ‌و کتاب دقیق سرباز زده و از بررسی جلوگیری کنید. این زمان زمانی بسیار حساس و بحرانی است تا به‌دقت هر چه تمام‌تر عملکرد کلی و مالی رستوران را به چالش بکشید. یک رستوران می‌تواند با میزانی کم‌درآمد شکست بخورد و هم می‌تواند با میزان زیاد پولی که خرج می‌کند. هم ترکیبی از این دو اشتباه. مسیر درآمدزایی، میزان درامد و بقیه هزینه‌هایی که صرف می‌کنید نیاز دارد تا شما بر روی آن‌ها کارکنید.

۲٫ بشنوید
اگر شما در حال مشاهده شکست رستوران هستید، بهتر است به‌سرعت دلیل این شکست را پیدا کنید. شاید شبکه‌های اجتماعی اینجا به شما کمک زیادی کند، با جستجو کردن نظرات مشتریان به انواع مختلف و اینکه در مورد رستوران شما چه فکر می‌کنند بتوانید نقاط ضعف رستوران را پیدا کنید. بهترین راه روراستی است. شاید حقیقت تلخ باشد اما یکی از راه‌هایی است که ممکن این شما را از شکست برهاند. نظرات همیشه به این معنی نیست که کار شما مشکل دارد، اما اگر بیشتر نظرات منفی بود و همه در راستای یک دیگر بودند بهتر است تا حداقل در وهله اول آن یک مشکل را برطرف کنید تا دوباره به کسب و کار خود برگردید. پس یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که به مشتریان خود این فرصت را دهید که چه در رستوران و چه به‌صورت مجازی نظرات خودشان را به شما برسانند و این اطمینان را به آن‌ها بدهید که نظراتشان حتمی شنیده می‌شود. باید راه انتقاد را باز بگذارید.

۳٫ تمرکز بر روی هزینه غذا
هزینه‌ی غذا عامل ساخت و هم شکست یک رستوران است : این عامل از مهم‌ترین جزییات سودآوری رستوران است. اینکه چه میزان بابت هر منو هزینه می‌شود خیلی اهمیت دارد. باید بدانید که هزینه کردن برای یک منو زمانی مناسب است که شما توانایی فروش آن را دارید اگر در شرایط نامساعد فروش قرار دارید بهتر است کمی از هزینه‌ها و انواع منو کاسته شود منو تغییر کند. منو را به شکلی ساده‌تر و کم هزینه‌تر تغییر دهید تا بتوانید میزان فروش را بالاتر ببرید.

۴٫ سریع، اما به دقت عمل کنید
به طور معمول اینکه مشتری را به خاطر خالی شدن میز منتظر نگه‌دارید باید بدانید که این کار در حد فاجعه‌آمیزی اشتباه است. با این کار کامل مشتری را پس زده اید. هر رستورانی یک ساعت شلوغی دارد پس خیلی بد است که مشتری به داخل رستوران بیاید و بعد از یک منتظر ماندن طولانی از رستوران بیرون برود. پس هیچکس نباید به مدت طولانی معطل شود، نه به این مفهوم که به سمت مشتری حمله‌ور شوید؛ اما در این شرایط از آن‌ها بخواهید کمی صبر کنند و این اطمینان را به آن‌ها بدهید که به سرعت جایی برای نشست برایشان آماده می‌شود و حتماً درخواستشان برای سفارش غذا در اولویت قرار می‌گیرد. میزی که خالی شد را به‌سرعت تمیز کنید و برای نشستن آن را آماده کنید. حتی شده برای آن‌ها یک خدمه ویژه قرار دهید، تا مشتری میزان دقت و اهمیت شما را متوجه شود. سعی کنید همیشه میز و صندلی اضافی برای این‌گونه زمان‌ها داشته باشید. فروش بیشتر حتی در مقدار کم روز کاری شمارا می‌سازد.

۵٫ تعداد پرسنل رستوران را کاهش دهید
تابه‌حال برایتان اتفاق افتاده که در رستوران بنشینید و چشم در چشم بودن پرسنل با مشتریان را مشاهده کنید. اینکه چندین نفر خدمه در رستوران در حال راه رفتن در رستوران باشند یا خیره به مشتری در جایی ایستاده باشند؟
یکی از عوامل زیادی که سرمایه شمارا بعد از هزینه کردن برای غذا به هدر می‌دهد پرسنل است. اگر فکر می‌کنید وجود برخی از پرسنل در برخی از روزها نیاز نیست آن‌ها را به خانه بفرستید این به معنی اخراج نیست به این معناست که گاهی واقعاً به حجم زیاد پرسنل نیاز نیست؛ ولی اگر احساس شما این است که به‌طورکلی تعداد خدمه زیاد است شاید مجبور باشید تا اخراج کنید. برخی از روزها رستوران شما ازآنچه که تصور می‌کردید خلوت تر است و مشتری به تعداد انگشتان دست است پس در این شرایط و با در نظر گرفتن قابلیت تعدادی از پرسنل خود می‌توانید از خدمه بخواهید رستوران را فقط برای آن روز ترک کنند و اگر بهشان نیازی بود حتماً خبرشان خواهید کرد. این کار باعث می‌شود تا هم رستوران خلوت‌تر باشد و هم حقوق یک روز چند خدمه از میزان درامد کلی محاسبه نمی‌شود.

۶٫ در آشپزخانه چه می‌گذرد
آشپزخانه، اولین رکن یک رستوران است. بسیاری از رستوران‌داران، هنگام راه اندازی رستوران، بیش از هر چیز به زیبایی فضای سرو غذا و معماری آن توجه می‌کنند، در صورتیکه طراحی و چیدمان آشپزخانه، شامل اصول و روش‌های دقیق و استانداردی است که اگر رعایت نشوند، هزینه‌های رستوران را بالا می‌برند.
برای مثال، آشپزخانه رستورانی که به درستی طراحی نشده، بارها و بارها آشپز خود را در مسیر کار، زمان پخت، دسترسی به تجهیزات آشپزخانه و انبار و … به درد سر می‌اندازد. برای همین است که پیش از طراحی رستوران، می‌بایست فضای آشپزخانه را به درستی طراحی نمود.

دقت کردن به اعداد در مدیریت کردن رستوران اهمیت به سزایی دارد. اعداد شما را از شکست نجات می‌دهد. با ارائه بهترین ها در غذا، کیفیت، فضا، و… مشتریان را به رستوران خود وفادار کنید و پیشرفت رستوران را مشاهده کنید.

شرکت ایران شف مشاور و راه انداز رستوران

یک ضرب المثل انگلیسی می گوید : افرادی که با بی دقتی و بدون برنامه پولشان را خرج می کنند سر انجام فقیر می شوند