X
تبلیغات
رایتل
سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392

کافی شاپ باریستا موسسه ایران شف/coffee shop/cafe/coffee shops

واگذاری نمایندگی رسمی کافی شاپ های زنجیره ای صدف با شرایط ویژه در ایران و خارج از کشور


اولین کافی شاپهای حرفه ای در ایران با بیش از 35سابقه


FRANCHISE CAFE SADAF SADAF COFFEE SHOP(CULTURAL BRANCH)SADAF BUILDING AFTER SAEI PARK.VALIASR STREET.TEHRAN IRAN

کافی شاپ های زنجیره ای صدف اولین کافی شاپ دارنده استاندرد BS EN 9001 : 2008 - HACCP & SFBB در ایران از اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا و ثبت برند کافی شاپ های زنجیره ای صدف در کشور انگلستان به عنوان برند بین المللی.




بزودی شعبات امارات .بیروت.باکو و مالزی افتتاح میشود


تلفن مدیریت و امور نمایندگیها 09121490154

iranchef@gmail.com

پیام مدیرعامل کافی شاپهای زنجیره ای صدف

ایجاد ارزش بیشتر برای هر یک از ذینفعان تنها هدف ماست
نوسانات و بی ثباتی در بازارهای مالی بی سابقه هستند. پیش از این تاریخ کافی شاپهای زنجیره ای صدف هرگز شاهد چنین بحران پر سرعت و بازسازی دوباره در بازارهای عمده و اصلی نبوده است. با این حال صرف نظر از اینکه دیگر کافی شاپهااز بحران خارج شوند، ما چشم انداز بلند مدتی از اولویت هایمان خواهیم داشت. معتقدم که نیاز داریم تا بر روی 6 ستون استراتژیک از قبل بنا شده تمرکز کنیم تا راهنمای نوآوری برای ما گردد.

پایه های استراتژیک ما از قرار ذیل است
1. تقویت مدیریت عملکرد با تکیه بر ایجاد توازن بین رشد و دوره بازگشت سرمایه
2. بهینه سازی سبد کسب وکارمان برای رشد سودآوری بیشتر
3. منطبق کردن کامل استراتژی های بازار محصولاتمان با دیدگاههای مصرف کنندگان
4. سرمایه گذاری در تقویت نام تجاری کافی شاپهای زنجیره ای صدف
5. تاکید بر طراحی و نوآوری در محصولات و منو های جدید و متفاوت با دیگر کافی شاپهای ایران و جهان
6. ملی سازی ساختارها و فرآیند هایمان به یاری خداوند متعال و لطف شما دوستان

در حالیکه مصمم هستیم با این ابتکارات به سرعت پیش رویم، مانند همیشه اصلی ترین شاخص ما تمرکز بر سلامت کلی کسب و کار به جای تمرکز بر عملکرد کوتاه مدت است و همین عامل باعث توجه خاص ما به سلامت کافی شاپهایمان در سراسر ایران و دیگر کشورها.فروش کلیه مایحتاج کافی شاپها .روابط با مشتریان .ترکیب کسب وکار، اعتبار برند صدف، سازماندهی و مسائل مالی گردیده است.

کافی شاپ صدف حفظ و افزایش سودآوری را با کارمندان مصمم، با استعداد، تعهدپذیر و آماده ارایه خدمات به مشتری از راههای گوناگون تضمین کرده است. در چند سال گذشته عملکرد ما از نظر سودآوری و درآمد رکورد شکنی کرده است، اما مهم تر از بهبود عملکرد چشمگیر، می کوشیم تا گام های قابل توجهی در جهت بهبود و افزایش شعبات صدف برداریم. ما معتقدیم پایه های استراتژیک ما فقط شعار نیستند بلکه آنها راهنمایان جهت و سیر حرکت ما می باشند.

تغییر چشم انداز ما از مشتریان کافه صدف در ایران و دیگر کشورها
در این دوره اقتصادی تغییر سلایق مشتریان به سمت "ارزش گرایی و کیفیت" به وضوح قابل مشاهده است. در چنین فضایی باید به شدت چشم اندازها، نیازها و رفتار مشتریانمان را پایش کنیم. و با بازنگری در بخش های کسب وکار و حرکت به سمت نیازهای مشتریان، هدف گذاری صحیحی برای آفرینش "لحظات شیرین برای مشتریان" داشته باشیم.

برای حرکت به سمت سلایق مشتریان خود نیاز به تمرکز بیشتر، انعطاف پذیری و تغییر نقشه راه داریم تا با استفاده از فرصت ایجاد شده برای باز تعریف نحوه همکاری با شعبات از بحران های اقتصادی قوی تر از گذشته بیرون آییم.

بهبود انعطاف پذیری عملیاتی

ما نیاز به تعالی سازمانی در حوزه های مربوط به هزینه، زنجیره تامین کالا و قیمت گذاری داریم و از هر فرصتی برای کاهش هزینه های سربار، افزایش حاشیه سود و مدیریت نقدینگی استفاده می کنیم. باید ظرفیت های زنجیره تامین مواد اولیه را به منظور افزایش قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری و کاهش زمان پاسخ دهی به نیازهای مشتریان تقویت کنیم و به منظور پاسخ سریع به نیازهای مشتریان کافی شاپ های صدف حاشیه سود منعطف را همانند استراتژی های قیمت گذاری مدیریت کنیم.
تلاش مضاعف برای ساختار کافی شاپهای زنجیره ای صدف
ساختار کافی شاپ صدف همین امسال باز تعریف شد که بر اساس آن از اخذ استانداردهای ایزو، محصولات و فورمولاسیون جدید با منوهای جدید با کمیت و کفیت مطبوع تشکیل شده است. این ساختار به ما اجازه گسترش بازار تجاری و همچنین گسترش زنجیره ارزش سخت افزاری و نرم افزاری و پاسخگویی به نیازهای حال وآینده مشتریان را می دهد.

تجهیز به محصولات وفناوری ها، استراتژی های کسب و کار با تمرکز بر آینده، تقویت برند کافی شاپ صدف و فعالیت های بازاریابی، کافی شاپ صدف را به رشد پایدار و موفقیت رهنمون می گردد. ما همچنین به دنبال تبدیل شدن به شرکت اول در حوزه کافی شاپها و ارتباطات جهانی و کافی شاپی نوآور هستیم که می تواند تغییرات قابل توجهی در بازار ایجاد کند. هدف نهایی این استراتژی ها ارزش آفرینی برای کارکنان، مصرف کنندگان، سهامداران و شما خواهد بود. من چشم انتظار پشتیبانی، ترغیب و تشویق شما از کافی شاپهای زنجیره ای صدف هستم.
تا هرچند شاید برای هرخواننده شوخی تلقی شوداما اعتقاد من براین است رقابتی که با کافی شاپهای ایرانی و خارجی شروع کرده ام در آینده نه چندان دور در شهرهای ایران و کشورهای دیگر شعبات خود را بازگشایی خواهم کرد.


http://www.sadafcoffeeshop.com

شرایط اخذ نمایندگی در تهران حداقل 30 متر در شهرستانها50 متر و در خارج از کشور 75 متر، منو منحصر بفرد، نصب تابلو صدف، یونیفرم پرسنل با لوگو صدف، آموزش پرسنل، تهیه دستگاه های مورد نیاز کافی شاپ، مواد اولیه مرغوب طبق استانداردهای بین المللی، تبلیغات مداوم و حفظ منشور کیفیت صدف از الزامات میباشد.


نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :
 X 
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد